Shop Mobile More Submit  Join Login
Sakura Con Mascot Entry by Corky-tan Sakura Con Mascot Entry by Corky-tan
This was my mascot entry to Sakura Con's contest this year. Sadly, it didn't win (or place for that matter, GRRRR). But oh well. I'll ram 'em next year. I SHALL MAKE THEM MY BITCH.

For winning entries, look here: [link]

Paint Tool SAI
Photoshop CS5
Add a Comment:
 
:iconseichuu:
SeiChuu Featured By Owner Jun 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
you go to sakura con how why didnt i know dis?!
Reply
:iconcorky-tan:
Corky-tan Featured By Owner Jun 26, 2014
I didn't go lol. I've actually never been, just try to do art for conventions and stuff xD
Reply
:iconseichuu:
SeiChuu Featured By Owner Jun 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
its soo much fun!! you should do your best on getting first place next time i really want to see you art on my badge ^^ 
Reply
:iconsirferrick:
SirFerrick Featured By Owner Jan 22, 2014  Hobbyist General Artist
Corky! I've been seriously neglecting looking at people's deviations lately, so there is gonna be a bit of a spam now... Starting off with this adorable one. ONWARDS.
Reply
:iconhatxyhatxy:
HatxyHatxy Featured By Owner Jul 17, 2013  Student
*0* I LOVE IT!!!! it's perfect and kawaii!!!!
Reply
:iconpandaming:
PandaMing Featured By Owner Jul 7, 2013  Hobbyist General Artist
Omg I almost went to Sakuracon this year! I hope you win next year though! Then I can see your mascot! :3
Reply
:iconcorky-tan:
Corky-tan Featured By Owner Jul 7, 2013
I dunno if I would lol. I think one of the bigger reasons i didn't place is because I live in another state. They didn't want to go through the hassle of shipping.
Reply
:iconpandaming:
PandaMing Featured By Owner Jul 7, 2013  Hobbyist General Artist
Ah! People these days with their "convince and money" >.> it shouldn't matter, what should matter us that it is truly an original piece!
Reply
:iconsorohe:
sorohe Featured By Owner May 31, 2013
FIRST LOOK,it just like sayori's works
Reply
:iconjunechristina:
JuneChristina Featured By Owner Apr 25, 2013  Student
adorable, love the outfit
Reply
:iconsuper-ayakoo:
super-ayakoo Featured By Owner Apr 16, 2013  Student Traditional Artist
KAWAII!
Reply
:iconkurumi-lover:
Kurumi-Lover Featured By Owner Apr 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Everything you make is pro and godly
If you have any excess talent can I have some, yo?
Reply
:iconcorky-tan:
Corky-tan Featured By Owner Apr 11, 2013
LOL I wish! I never win or place in any contests I enter <.<
Reply
:iconkurumi-lover:
Kurumi-Lover Featured By Owner Apr 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
I know this feel ; u ;
YOUR ART WINS THE CONTEST FOR ME THOUGH inmyheart
Seriously though, your art is awesome. I'm glad you don't let it get you down and keep fucking going at it!
Reply
:iconcorky-tan:
Corky-tan Featured By Owner Apr 19, 2013
LOL, well it does get me down kind of, but I'm going to keep trying haha. I'll just tell myself it wouldn't have mattered if I won or not 'cause I wouldn't be able to go anyway xD
Reply
:iconkurumi-lover:
Kurumi-Lover Featured By Owner Apr 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Awwwh, that still sucks in the end I guess ; n ;
Oh well, you know you got the mad skills and talent to do it though, never let anything/one hold you back
Reply
:iconcorky-tan:
Corky-tan Featured By Owner Apr 24, 2013
But at what cost....AT WHAT COST?!
Jk lol. I've never thought too highly of my stuff, but I was so proud of this one. If I can't get it back, then that's just poopy :I Even if I can't enter it into the contest I was working on, I'd still really really like to finish it
Reply
:iconkurumi-lover:
Kurumi-Lover Featured By Owner Apr 29, 2013  Hobbyist Digital Artist
It's alright, as artists, as soon as you hit the mark where you're like "Oh, well my art is good enough" or "it's better than so-and-so's" or whatever, you begin to lose the want to better yourself and your trade. We gotta keep striving to be better and stuff!
But your art totally isn't poopy at all <:
And yeah, I did that myself (I was drawing a "sexy" Leon S. Kennedy pic for another contest, but the deadline was last December, but I finally finished it like 3 weeks ago hngh)
Reply
:iconasakami:
Asakami Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
is it...AVAILABLE FOR A HUG? ;P
Reply
:iconcorky-tan:
Corky-tan Featured By Owner Apr 7, 2013
Sure o-o
Reply
:iconkomaichan:
komaichan Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
Oh, but that's so cute~ It would've been nice if you won, try again next year Corky! I know you can win!
Reply
:iconcorky-tan:
Corky-tan Featured By Owner Apr 7, 2013
I hope so! Yeah, I know I tried hard with this one, but I can understand where I went wrong. The design is pretty boring, really lol. I should've decked it out hardcore D:
Thanks lol
Reply
:iconhetaria-wa-sugoidesu:
Hetaria-wa-sugoidesu Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
This is really good! I really like it!
Reply
:iconyumichan216:
Yumichan216 Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist General Artist
This looks awesome >u<
Reply
:iconkuliduxiram:
Kuliduxiram Featured By Owner Apr 7, 2013
It is really cute and well made!
Reply
:iconkittikat345:
kittikat345 Featured By Owner Apr 7, 2013  Student General Artist
HOW COULD THIS NOT WIN!? D:< This is MUCH better than anything I could think of...
Reply
:iconcorky-tan:
Corky-tan Featured By Owner Apr 7, 2013
I tried my hardest. I spent forever on this thing, really lol. Just making sure not one thing looked the slightest bit off. Guess it wasn't enough though <.< oh well
Reply
:iconkittikat345:
kittikat345 Featured By Owner Apr 7, 2013  Student General Artist
Hopefully you'll win next year!!! :D
Reply
:iconmidorisprite:
midorisprite Featured By Owner Apr 7, 2013
Wow, that's incredible! :D I thought you would've at least gotten in the top 3.
I entered in the contest too.

Hahaha, "I SHALL MAKE THEM MY BITCH." XD Great line.
Reply
:iconcorky-tan:
Corky-tan Featured By Owner Apr 7, 2013
DAMN RIGHT I WILL.

Well, hopefully. Next contest isn't for a year, and I must say I didn't expect the winner this year to be all that great. It actually looks pretty good
Reply
:iconxxpandacornxx:
xXPandaCornXx Featured By Owner Apr 7, 2013
As always, an amazing job! Well done :3 everything about this is gorgeous~
Reply
:iconluumies:
Luumies Featured By Owner Apr 7, 2013
She looks very cute!:3
Good job on the coloring!*^*
Reply
:iconktails:
ktails Featured By Owner Apr 7, 2013
I would've voted for ya! : )
Reply
:iconpandapia:
pandapia Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
naww she looks so adorable >w<
I love how you shaded her hair *w*
Reply
:iconcovert15:
covert15 Featured By Owner Apr 7, 2013  Student Digital Artist
Oh pretty!!! I like it!
Reply
:iconmaddy102:
Maddy102 Featured By Owner Apr 7, 2013
Q^Q very cute!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 2500 × 4000




Details

Submitted on
April 7, 2013
Image Size
2.0 MB
Resolution
2500×4000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,245
Favourites
453 (who?)
Comments
36
Downloads
26
×